Tuesday, April 10, 2012

Atira's Ludicrous Night-Dream

    Assalamua'laikum bloggers. Hushh ... Akan aku gunakan informal malay untuk post ni. Ye la , post sebelum ni kan kinda jiwang sikit. So, I need to use formal malay. Apa-2 pun, back the story that kinda looks related to the tittle.



Pagi tadi, Tira shared a story about her dream last night. Masa nak cerita tu, dia gelak-2. aku pun macam dah boleh agak-2 la sape yang ade dalam mimpi dia tu. Mimpinya berbunyi :
Tira and Farah ada kat 2k3. Pastu , tetiba ada dhobit yang tengking dia sebab Tira pakai tudung singkat (in real life pun lebih kurang je). And then , dhobit tu marah sebab Tira masukkan tangan dia kt dalam tudung. Sounds weird, right? Al-maklumlah , mimpi tu kan .

Pastu , dipendekkan cerita , Tira jumpa aku and the others kt 2k1. Tira cakap aku intai seorang lelaki ni kat tepi tingkap. Lelaki tu tgh petik gitar. And then , Tira cakap dalam mimpi tu , aku puji-2 lelaki tu. Aku cakap suara dia best and so on la ~ Apa yang membuatkan aku ketawa dan terkejut, that guy was KP. KP tu lelaki at my previous post. Macam pelik gitu. Tak pasal-2 KP masuk jugak dalam mimpi Tira. BWAHAHA (burst into laughter) . Yang paling aku rasakn lucu , dhobit yang tegur Tira tu , KP. Aihh , pelik bin ajaib betol.

p/s : Aikk, Tira yang no feeling kat KP tu pun boleh mimpikan KP. Tak dengki pun, okay. Mimpi tu kan permainan tidur je (^_^)

1 comment:

  1. nmpk sngt lerr dengki nye.." mimpi tu kan permainan tidor jer"

    ReplyDelete

Leave a pleasure comment